Case study a první kurz

Tak pondělní večer :-) doma mě nejde internet ještě, že aspon existuje mobilní připojení.

Minulý týden jsem měl první kurz na naucme se :-) musím říct, že to byl fajn strávený večer a doufám, že v tomto tempu to bude pokračovat. Seznámil jsem se se dvěma fajn lidma a snad jsem je aspoň trošku něco naučil :-).

Další kurz bude 4.2 tak třeba někoho dalšího potkám, ale teď již ke slibované case study, protože dost čtu zahraniční blogy a sem tam narazím na fajn case study ze zahraničního trhu tak ji pro Vás přeložím :-), ale zase nechci pouštět moc informací :-) takže to nebude moc často.

PPV Dating Campaign Overview

Tuto kampaň jsem jel několik týdnů stala se profitabilní po odstaněni zdrojů, které špatně konvertovali. Časem jsem, ale kampaně zanechal nešla tak dobře škálovat, možná mojí chybou, ale fungovala dobře.

Traffic Sources: TrafficVance and LeadImpact

Niche: Dating

Na začátku jsem posílal traffic napřimo, ale po pár testech jsem začal používat Landing page. Offer začal hned konvertovat lépe několik denních čísel.

Landing Page Stats

 

 

 

Nejsou to tuny dat, ale dá se z toho vycházet. Jedinou věc, kterou jsem změnil mezi dvěma LP byla headline (nadpis). Chci pak otestovat i další LP.

My PPV Dating Landing Page

Toto je LP 2. Jak jsem již psal jediný rozdíl mezi LP1 a LP2 je headline.

 

 

 

 

 

 

 

 

Stát v headline je geo-targeted takže se měni podle uživatele odkud je.

Zde je pár postřehu z testování:

  1. Scroll bar, který jsem přidal má opravdu potencial konveze to zvedlo o pár procent (je to jen obrázek) v reálu tam žádný scroll bar není.
  2. Jednoduché click here funguje nejlépe.
  3. Díky scroll baru jsou uživatele zvědaví větší proklikovost.
  4. Dělejte věci jednoduše.

Základní princip dělat jednoduše hodně často zapomíname, takže je dobré si jej připomenout. Hodně lidí včetně mě na to zapomíná.

Můžete vytvořit Landing page a nastavit kampaň a za 20-30 minut již mužete mít první traffic.

Tak snad se Vám to aspon trošku líbilo :-)

2 thoughts on “Case study a první kurz

  1. Honza H. napsal:

    Ještě dobře zmínit, že tato studie je z roku 2011.

    • admin napsal:

      Ano díky za point, z mého pohledu, ale pořád platí stejné informace :-) jako jsou v této case study.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>